Zašto se u Srebreniku protive otvaranju nove autobusne stanice?

U Srebreniku će se naredne sedmice otvoriti nova Autobuska stanica!
22.08.2019 u 18:41

Riječ je o novom objektu kojeg je izgradila privatna firma "Marković" d.o.o. Srebrenik, koja je inače u vlasništvu aktuelnog predsjedavajućeg Gradskog vijeća Ante Markovića.

Preko puta je ova firma kupila te sagradila a i dalje gradi stambeno-poslovne objekte, dok je novi autobusni kolodvor u potpunosti uljepšao Srebrenik, a onima koji odlaze i dolaze iz Srebrnika, omogućio bolje uslove.

Podsjetimo, za one koji ne znaju, stara autobuska stanica je prestala sa radom 2015.godine, a i njen sam izgled je sablasan, pa je bilo krajnje vrijeme da Srebrenik dobije reprezentativan objekat poput ovoga.

Međutim, u posljednje vrijeme se vodi velika rasprava u vezi ovoga objekta gdje su jedni za a drugi protiv, iako se radi o savremenoj autobuskoj stanici.

Onima koji se protive prvo je zasmetao natpis, jer ne piše Autobuska stanica nego Autobusna stanica.

S druge strane među prvima koji su se oglasili i usprotivili njenom otvaranju jeste Opštinski odbor SDA odnosno sada Gradski. Oni su optužili gradonačelnika Nihada Omerovića kako je odbio od srebreničkih prevoznika godišnju naknadu od 50.000 KM za zakup stare i dotrajale ali i neuslovne autobuske stanice.

U istom saopštenju iz SDA tvrde da novosagrađena autobusna stanica nema niti jedan validan građevinski dokument, te da po regulacionom planu na ovome mjestu nije predviđen objekat ove vrste. Također, iz ove stranke optužuje prvog čovjeka Srebrenika da će građani morati plaćati korištenje ove autobusne stanice od 0,20 do 2,00 KM, što je dodatan udar na njihov budžet.

Međutim, gradonačelnik Omerović nije dugo čekao da uzvrati svojim donedavnim stranačkim kolegama. Na svom FB profilu je prvo kazao da je stara autobuska stanica prestala s radom 2015.godine, zbog neispunjavanja minimalnih tehničkih uslova za rad. Da je Fedralno ministarstvo za saobraćaj ovome objektu oduzeo kategorizaciju, čime je Srebrenik ostao bez autobuske stanice. Dalje Omerović pojašnjava da je to pogodovalo nekim prevoznicima koji su nepropisno radili. Da stari upravitelj GIPS Tuzla nije plaćao zakupninu i da zbog toga Gradu Srebreniku mora isplatiti 120.000 KM. 

Sve u svemu Srebrenik dobiva nakon četiri godine novu Autobusku ili Autobusnu stanicu. Reprezentativnu i modernu. O kojoj će se raspravljati još koji dan, dok se ne otvori, a možda i još neki dan.

Kad bi se potrošilo energije da se zaustavi odlazak mladih i radno sposobnih s nje u zapadne zemlje, kao što se troši u raspravu je li ona Srebreniku treba ili ne, svi bi imali dosta više koristi.

No, stanica ostaje stanica.

pressing.ba