Pelet naručili ljetos, sad ni peleta ni para

Nemanja Brkić je samo jedan od kupaca koji još nije dobio naručeni pelet iz kompanije Bio Concept iz Novog Grada.

25.09.2017 u 14:40

Na internetu je vidio oglas o povoljnom peletu, pa se oko narudžbe nije dvoumio. Zato se, vrlo brzo, pokajao. Nemanja je svoj slučaj iznio javno preko Alternativne televizije.

“Naručio sam tri tone i nakon sedam dana sam telefonirao, rekli su bit će opet za sedam dana, da nisu u mogućnosti isporučiti na vrijeme, zvao sam još dva tri puta i nakon mjesec dana samo su se javili na telefon i kada su čuli moje ime i prezime, odmah su spustili slušalicu”, priča Brkić.

Slično je prošla i skupina Trebinjaca. Pelet su naručili još u junu. I čekali su uzalud čitavo ljeto. Niti isporuku, niti objašnjenje nisu dobili.

“Isporuka je trebala biti u julu. Zvali smo sredinom mjeseca i rekli su nam da se malo strpimo da sigurno stiže. Od avgusta smo počeli intenzivno zvati, ali uvijek isto objašnjenje - previše je narudžbi, budite strpljivi, stiže za nekoliko dana. I tako smo ušli u jesen. Niko se ne javlja na telefon, a kasno je da naručujemo u drugim peletarama, što da radimo, ne znam”, ispričao je za Hercegovina press Milenko iz Trebinja, koji je sa svoja tri prijatelja naručio pelet iz Novog Grada.

Očajnih kupaca je više jer se ispod oglasa za prodaju pojavila lavina komentara nezadovoljnih kupaca. Mnogima se nisu javili ali su, izgleda, vidjeli što su napravili pa su poslali saopštenje. Mole za razumijevanje.

“Poštovani, zbog velike potražnje za peletom, koja višestruko nadmašuje našu proizvodnju i mogućnosti dostave, nismo u mogućnosti isporučiti pelet svima koji su nas kontaktirali. Stoga vas obavještavamo da ukoliko niste u mogućnosti čekati na isporuku, da pelet nabavite kod nekog drugog. Samo kupcima koji su uplatili pelet garantujemo cijenu i rok isporuke”, naveli su.

(V.L.)