Kako se hraniti u toplim danima

Proljeće, kao i česte promjene vremena mogu da izazovu fizički i psihički stres. Obratite pažnju na pet energetskih supstanci, savjetuje doktor Zilke Hofman, nutricionista iz Rendzburga u Njemačkoj. Veoma je važno da svom organizmu obezbijedite energiju koja će ga razbuditi. Zato na trpezi svakodnevno treba da imate namirnice koje u sebi sardže magnezijum, jod, gvožđe, nijacin i timijan.
11.06.2014 u 13:14

GRAŠAK

Mišićnim vlaknima srca potreban je magnezijum da bi mogla da se skupe. Magnezijuma ima u susamu, grašku, koštunjavom voću, sjemenkama bundeve.

MESO

Gvožđe je veoma važno kada je riječ o energiji koja je potrebna organizmu. Ima ga u crvenom mesu, kobasicama, integralnom hljebu, koštunjavom voću.

MORSKA RIBA

Morska riba je puna joda, elementa koji je važan kada je riječ o borbi s viškom kilograma. Dva puta nedeljno jedite morsku ribu, a mliječne proizvode svakodnevno.

SPANAĆ

Spanać, kao sve ostalo zeleno lisnato povrće, bogat je nijacinom. Ovaj vitamin je važna hrana za mozak. Ima ga i u pilećem mesu, kvascu, iznutricama.

GRAH

Grah, kao i grašak, bogat je tijaminom, vitaminom koji je neophodan nervima. Dakle, ukoliko ste nervozni, jedite namirnice bogate ovim vitaminom.

(pressing.ba)