FB dovodi u red bombastične naslove koji "love klikove"

Frustrirani ste sa Facebook feedom koji je prepun linkova ka pričama koje jednostavno ne ispunjavaju sve ono što njihov naslov nagovještava? Vjerovali ili ne, i Facebook je.
26.08.2014 u 15:18

Društvena mreža želi da se postara da pojedine „senzacionalne“ priče ne zatrpavaju sadržaj prijatelja i stranice koje ljudi zaista prate i do kojih im je stalo. Društvena mreža je možda jedan od glavnih generatora posjete sajtova koji pretjeruju sa naslovima koji forsiraju „nećete verovati“ i druge slične naslove kako bi došli do klikova.

Međutim, kompanija sada tvrdi da želi da raskrsti sa ovim „lovom na klikove“. Facebook je najavio najnovije promjene unutar feed algoritma u blog postu, navodeći da je testiranjem korisnika otkrio da 80 odsto njih želi naslove koji im pomažu da odluče da li je članak vrijedan čitanja.

„Vremenom, naslovi koji su smišljeni kako bi iznudili klik mogu da uguše sadržaj koji kreiraju prijatejli i stranice do kojih vam je zaista stalo“, stoji u saopštenju Facebooka.

Kompanija će smanjiti rangiranje ovih linkova koji love klikove u algoritmu koji odlučuje šta će se pojavljivati na feedu korisnika, s tim da kompanija svakoga dana prioritetiše 300 od 1.500 mogućih priča za svakog korisnika, piše Guardian.

(guardian.com)