Ne navikavajte se na aplikacije jer uskoro nestaju

Nemojte se navikavati na mobilne aplikacije na ekranima vaših pametnih uređaja, jer dani su im po svoj prilici odbrojani, piše na blogu Intercoma direktor za razvoj proizvoda, bivši ekspert iz Googlea i Facebooka Paul Adams.
25.10.2014 u 20:42

Prije nekoliko godina, svi su razvijali aplikacije prvo za desktop, a tek onda za mobilne uređaje. Sada je trend da se prvo razvijaju mobilne apliacije pa tek onda web stranice, ali površina “zemljišta“ na mobilnim uređajima je ograničena i milijun ikonica na ekranima koje beskrajno listate nisu najbolje rješenje.

Trenutno se na tržištu nudi više od 500 milijuna mobilnih aplikacija i broj će samo rasti. Trenutno nema boljega rješenja, jer je mobilno pretraživanje tako loše da se do sadržaja puno lakše i izravnije dolazi preko aplikacija. Što je nekad bio prvi pretraživač koji smo otvarali ujutro, sada je prva aplikacija koju pokrećemo.

Notifikacije sada možda izgledaju prejednostavno da bi zamijenile aplikacije, ali rješenje bi mogle biti kartice sa sadržajem,koje će koristicima omogućiti pristup većem broju informacija i operacija izravno iz pop-up prikaza. Zašto ne bismo rezeravirali restorane, slali mailove ili postali statuse na Facebook bez otključavanja telefona?

Kartice sa sadržajem mogle bi se personalizirati i razvrstavati prema pošiljateljima ili izvorima, važnosti i sl. Intercom smatra da će važnost takvog prikaza rasti kad se ekrani iduće godine naglo smanje s dolaskom Apple Watcha ili eventualnim širenjem Google Glassa, zatim usavršavanjem self-tracking uređaja ili dolaskom najavljenog nakita s nosivom tehnologijom.

(jutarnji.hr)