Svi su uz tuzlansku "Ditu", prepoznata je njihova borba da uspiju

Iskrena izjava Jasminke Delić iz tuzlanske "Dite" kako oni nemaju para za reklamu i da njihove proizvode potraže građani na policama, izazvala je solidarnost kod javnosti.
12.02.2017 u 13:22
dita

To je dovelo do velikog broja objava na društvenim internetskim mrežama u kojima se promoviraju proizvodi ove kompanije.

Radnici "Dite" su vjerovali u sebe, čuvali fabriku i pokazali da su bili u pravu kada su tvrdili da se ova fabrika može ponovo oživjeti.

Pojedini mediji ponudili su i besplatno reklamiranje "Ditinih" proizvoda a sve u cilju oživljavanja i održavanja ove firme na tržištu.

Veliku ulogu u oživljavanju "Dite" odigrao je i bh.gigant "Bingo" koji je u nekoliko navrata obezbijeđivao sirovinu za proizvodnju ali i besplatne police.

Nedavno je bila licitacija za kupovinu "Dite" ali se kupac još nije pojavio. Bio je to šesti pokušaj a procijenjena vrijednost je 18 miliona maraka.

pressing.ba