Honda Civic za 2015.

Honda je nakon tri godine restilizovala Civic hečbek i karavan, a paleta modela proširena je verzijom Sport, koja se od standardnih verzija razlikuje po spoljašnjem dizajnu.
24.09.2014 u 18:30

Osim kozmetičkih promjena na spoljašnjosti i u enterijeru, Civic za 2015. ima i određena tehnološka unapređenja. Honda nije suštinski mijenjala dizajn automobila, ali je prednji dio značajno prekomponovan. Civic je dobio nove svjetlosne grupe sa zanimljivo rješenim, integrisanim LED dnevnim svjetlima koja uokviruju donje ivice farova.

Promijenjena je i maska hladnjaka, koja je sada veća nego ranije, kao i prednji branik. Zadnji branik je takođe redizajniran, baš kao i stop svjetla koja su opremljena LED tehnologijim.

Promjene u unutrašnjosti uglavnom obuhvataju nove boje i dezene presvlaka i tapacirunga. Od novih sadržaja tu je Honda Connect multimedijalni sistem sa operativnim sistemom Android 4.0.4, sa sedmoinčnim ekranom, i standardni City-Brake Active (CTBA) sistem.

CTBA sistem dizajniran je tako da spriječi sudare pri manjim brzinama u vožnji u gradskoj gužvi ili, ako to nije moguće, da toliko uspori automobil da posljedice sudara budu minimizovane. Sistem koristi radar koji skenira put ispred i automatski koči automobil ako procijeni da postoji rizik od sudara sa drugim vozilom, a aktivan je pri brzinama do 30 km/h.

Za kupce koji bi voljeli da njihov Civic izgleda sportskije, Honda je obogatila ponudu modela verzijom Sport, koja, kako kažu u japanskom proizvođaču, ima određene stilske elemente dizajnirane po ugledu na najavljenu Type R verziju. Civic Sport ima aerodinamičke dodatke na prednjem braniku i pragovima, kao i zadnji difuzor i specijalo dizajnirane 17 inčne alu felne.

(b92)