Volvo se fokusira na online prodaju

Volvo planira da u budućnosti poveća izdvajanja za marketing kako bi povećao prodaju svojih modela. Nova strategija podrazumijeva i oslanjanje na prodaju putem internet, kažu u toj kompaniji.
17.12.2014 u 18:42

Online prodaja prvi put je primijenjena prilikom lansiranja First Edition ograničene serije modela XC90, kada je za samo 47 sati rasprodat kontigent od 1.927 automobila.

Volvo je zadovoljan ovakvim reziltatom pa je odlučio da prodaju preko interneta ubuduće proširi i na druge modele. U kompaniji međutim kažu da to ne znači da odustaju od klasičnog načina trgovanja.

"Mreža prodajnih salona će svakako opstati, barem u doglednoj budućnosti", izjavio je šef prodaje Volvoa, Alain Visser.

Volvo je najavio i promjene u prioritetima kada je riječ o predstavljenju kompanije na velikim međunarodnim auto-salonima.

Fokus će biti na tri manifstacije - sajmovima u Detroitu, Ženevi i Šangaju/Pekingu.

(b92)